Zdá sa to jednoduché. Veď čo by na čítaní s porozumením mohlo byť také náročné.
Otvoríte knihu/blog
Prečítate si slová a vety
Zatvoríte knihu/stránku
Prečítate si niečo iné
Čo by sa na tom dalo pokaziť? Je to úplne jasné, že? Alebo nie? Ak čítate pre zábavu, televízny program alebo správy od priateľov, tak pohoda.
Ale ak čítate preto, aby ste z knihy alebo článku získali skutočnú múdrosť a videli medzi riadkami, nemôžete textom len tak preletieť a nezamyslieť sa nad tým, čo ste si prečítali. Potrebujete sa zamerať na čítanie s porozumením.
VIAC INFO nájdeš na: https://www.umeniekreativity.sk/citanie-s-porozumenim/
Time management is the process of organizing and planning how to divide your time between different activities. Get it right, and you'll end up working smarter, not harder, to get more done in less time – even when time is tight and pressures are high.
However, utilize these 6 tips, and you're on your way to fewer distractions and more productivity at work.
Set reminders for all your tasks.
Create a daily planner.
Give each task a time limit.
Block out distractions.
Establish routine.